Grafik zajęć

Poniżej przedstawiam aktualny grafik zajęć jogi. Zajęcia odbywają się w dwóch miejscach w Olsztynie:

  • MWR – Miejsce Wspierania Rodzicielstwa, ul. Sikorskiego 23, sala 118 (budynek TWP, wejście narożne od strony ul. Synów Pułku – pod telebimem, I piętro)
  • HB – Centrum HB, ul. Wilczyńskiego 25E, sala 223 na 2 piętrze (wejście od parkingu po schodach – pierwszy lokal na drugim piętrze, lub wejściem głównym – wówczas kierujemy się na balkony naprzeciwko głównego patio – ostatni lokal na drugim piętrze)

UWAGA!

* Joga dla kobiet ciąży wystartuje prawdopodobnie 5 października – w zależności od sytuacji związanej z pandemią. Więcej informacji o zajęciach dla kobiet w ciąży, cenach, zapisach itp tutaj.

** Yin joga + joga nidra rozpoczną się 2 października, o ile zbierze się grupa.

Pozostałe zajęcia ruszają 31 sierpnia, o ile zbiorą się wszystkie grupy. W innym wypadku być może niektóre z zajęć zostaną anulowane.

Grupa open oznacza, że mogą na nią uczęszczać wszyscy, niezależnie od stopnia zaawansowania, a zajęcia zostaną dostosowane do poziomu uczestników.

Dlaczego joga?
Joga wzmacnia i uelastycznia całe ciało poprzez łagodne ćwiczenia. Uwalnia od bólu pleców, głowy i pomaga na bezsenność. Zmniejsza stres, napięcia w ciele i zwiększa odporność organizmu. Dzięki temu lepiej się czujemy i wyglądamy ? Joga może być także świetnym uzupełnieniem innych aktywności, np. biegania. Tutaj przeczytasz więcej o korzyściach ćwiczenia jogi.
 
Moja joga
Na moich zajęciach jogi chcę abyśmy na czas ich trwania skoncentrowali się tylko na sobie – na swoim ciele, oddechu i odczuciach. W trakcie ćwiczeń poruszymy wszystkie mięśnie, wzmacniając je i łagodnie rozciągając. Szybko zauważysz, że ból pleców ustał, jesteś silniejsza/-y, Twoje zakresy ruchu się zwiększyły, czujesz się lepiej i jesteś spokojniejsza/-y i bardziej pewna siebie.
Na zajęciach oprócz ćwiczeń fizycznych (asan) wykonujemy techniki oddechowe (pranajamę), elementy medytacji i relaksację – wszystko to ma na celu rozluźnienie naszego ciała i uspokojenie umysłu.
 
Większość zajęć jogi prowadzę w nurcie vinyasa – jest to joga dynamiczna, podczas której nie zostajemy długo w jednej pozycji, a ruch jest zsynchronizowany z oddechem. Praktyka jest tak skonstruowana, że kolejne asany przygotowują nas do wykonania następnych, abyśmy po sesji czuli się harmonijnie. Vinyasa joga wzmacnia nasze ciało, dodaje siły i energii, zwiększa zakresy ruchu w stawach, poprawia elastyczność i pomaga spalić nieco kalorii. Dzięki niej możemy wyrzeźbić ciało, poprawić jakość oddechu i uspokoić umysł.
Yin joga oddziałuje intensywnie na nasze powięzi, ścięgna, więzadła, a także chrząstki oraz kości, masowane są także nasze narządy wewnętrzne i uciskane punkty akupresury (meridiany). W pozycjach zostajemy na dłużej i poddajemy się ich działaniu oraz grawitacji. Tutaj największym wyzwaniem jest pozostanie w bezruchu i zapanowanie nad umysłem. Poza zajęciach czujemy się zrelaksowani, rozciągnięci i uziemieni.
 
Dla kogo?
Zajęcia są przeznaczone dla dorosłych osób początkujących oraz bardziej zaawansowanych (w zależności od grupy) –  każde ćwiczenie zostanie dopasowane do uczestników i ich możliwości.
Na sali są dostępne maty do jogi jeśli jeszcze nie posiadasz własnej.
UWAGA! Ze względu na pandemię, do odwołania ćwiczymy tylko na własnych matach!

Jak wyglądają zajęcia?

Zajęcia trwają 90 minut. Rozpoczynają się od uważności oddechu i rozgrzewki, potem jest właściwa część zajęć, a na koniec rozluźnienie i relaksacja. Na koniec, w miarę możliwości wykonujemy też pranajamę (ćwiczenia oddechowe) i/lub medytację.

Ceny:

Pojedyncze zajęcia – 35 zł

Karnet 1x – 120 zł – obejmuje 1 zajęcia w tygodniu, przez 4 kolejne tygodnie (4 zajęcia)

Karnet 2x – 200 zł – obejmuje 2 zajęcia w tygodniu, przez 4 kolejne tygodnie (8 zajęć)

Karnet 3x – 280 zł – obejmuje 3 zajęcia w tygodniu, przez 4 kolejne tygodnie (12 zajęć)

Karnet można wykupić w dowolnym momencie w miesiącu.

Ceny dotyczą wszystkich zajęć za wyjątkiem zajęć dla kobiet w ciąży.

Płatność: przelewem na konto lub gotówką na miejscu.

Millennium Bank

numer: 49 1160 2202 0000 0003 8860 6560

W tytule przelewu wpisz „Zaliczka za zajęcia jogi” i napisz swoje imię i nazwisko.

Zapisy:

Obowiązują wcześniejsze zapisy. Skontaktuj się ze mną 🙂

tel. 500 534 416

e-mail: justyna@cilulko-dolega.pl

Messenger: https://www.facebook.com/justyna.joga.olsztyn

Uwaga – ograniczona liczba miejsc.

Więcej o mnie przeczytasz tutaj

Zapraszam serdecznie! 🙂